ПРАКТИЧЕСКАЯ ЧЕРНАЯ МАГИЯ

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » ПРАКТИЧЕСКАЯ ЧЕРНАЯ МАГИЯ » Привороты » Черное венчание


Черное венчание

Сообщений 1 страница 4 из 4

1

Выкладываю и слова служителей упыревых и что ведьма читать должна, то сие таинство да на два медных кольца делается да той девкой кто либо лицом не вышла либо в постели нехороша, когда мужик с ней как со женой живет да в брак не зовет, а просто время проводит да всерьез ее не берет. То сие черное венчание делается, парень да девка похотна после того венчания  самим Сатаной венчаны, да  после Черного Венчания та пара Сатане обещана, Род черен зачнет да в обратку уже ничто не пойдет, Адова Силища иначе изведет.
По Божественной литургии, священнику, стоящу в святилище, предстоят хотящии спрягатися пред святыми дверьми: муж убо одесную, жена же ошуйюю. Лежать же на десней стране святыя трапезы перстни их два, златый и сребряный, сребряный убо уклоняяся к десным, златый же к левым, близ друг друга.

Священник же назнаменует главы новоневестных трижды, и дает им свещи возжжены, и введь я внутрь храма, кадит крестовидно, и глаголется от диакона: Благослови владыко.
Ведьма: (Абара благослови)
Священник: Благословен Бог наш всегда ныне и присно и во веки веков.
Ведьма:Благословн Абара ныне и присно и во веки веков.
Хор: Аминь.
Ведьма:Нима
Диакон: Миром Господу помолимся
Ведьма:Черным приходом Абаре помолимся
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма: Сатана Велик подсоби
Диакон: О свышнем мире и спасении душ наших Господу помолимся.
Ведьма:О черном приходе и наказании овец да баранов Абаре помолимся
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма:Абара подсоби, бес лихой
Диакон: О мире всего мира, благостоянии Святых Божиих Церквей и соединении всех Господу помолимся.
Ведьма:О еретниках да еретницах лихих да о черных приходах и единении всех Абаре бесу помолимся
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма:Абара подсоби
Диакон: О святем храме сем и с верою, благоговением и страхом Божиим входящих в онь Господу помолимся.
О черном приходе сем с верою, почитанием да  с верностию с входящими в онь помолимся.
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма:Абара Бес Лихой подсоби.
Диакон: О Великом Господине и Отце нашем Святейшем Патриархе Алексии, о Господине нашем Преосвященнейшем митрополите (или: архиепископе, или: епископе) (имя рек), честнем пресвитерстве, во Христе диаконстве, о всем причте и людех Господу помолимся.
Ведьма:О Великом Абаре Бесе и о черных приходах и о черносвятцах и черносвятицах  наших бесоугодных и о всех еретниках и еретницах во Абаре , о всех богохульниках Абаре помолимся.
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма:Абара Бес Лихой подсоби.

Диакон: О Богохранимей стране нашей, властех и воинстве ея Господу помолимся.
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма: Абаре помолимся о черносвятцах и чернознатах, Абара Бес Лихой подсоби.
Диакон: О граде сем (или: веси сей; если в монастыре, то: о святей обители сей), всяком граде, стране и верою живущих в них Господу помолимся.
Ведьма:О черном приходе сем стране и верою живущих в них Абаре помолимся.
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма:Абара Бес Лихой подсоби.
Диакон: О рабе Божием (имя жениха) и рабе Божией (имя невесты), ныне обручающихся друг другу, и о спасении их, Господу помолимся.
Ведьма:О слуге  (имя жениха) и слуге  (имя невесты), ныне я ведьма (имя) обручающихся друг другу, и о еб..е их ежедневной и плодотворной черный род зачинающей Абаре помолимся.

Хор: Господи, помилуй.
Ведьма:Абара Бес Лихой подсоби.

Диакон:О еже подати сим чадам в приятие рода, и всем яже ко спасению прошением, Господу помолимся.
Ведьма:О еже подати сим чадам в приятие черного рода, и всем яже ко стяжу Силы Чорной Абаре помолимся.,
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма:Абара Бес Лихой подсоби.
Диакон:О еже низпослатися им любви совершенней, мирней, и помощи, Господу помолимся.
Ведьма:О еже низпослатися им ебли совершенней еженощной, и похоти, Абаре помолимся.

Хор: Господи, помилуй.
Ведьма:Абара Бес Лихой подсоби.
Диакон:О еже сохранитися им в единомыслии и твердой вере, Господу помолимся.
Ведьма:О еже сохранитися им в единомыслии и твердой вере, Абаре помолимся
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма:Абара Бес Лихой подсоби.
Диакон:О еже благословитися им в непорочном жительстве, Господу помолимся
Ведьма:О еже благословитися им внепрестанной сладостной ебле, Абаре помолимся

Хор: Господи, помилуй.
Ведьма:Абара Бес Лихой подсоби.

Диакон: Пресвятую, Пречистую, Преблагословенную, Славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию, со всеми святыми помянувше, сами себе и друг друга, и весь живот наш (всю жизнь нашу) Христу Богу предадим.
Ведьма:Иродиану Чертородицу, Славную Владычицу нашу Чертородицу и Антихриста зачавшая, со всеми бесами помянувше, сами себе и друг друга, и весь живот наш (всю жизнь нашу) Сатане предадим.
Хор: Тебе, Господи.
Ведьма:Тебе, Абара.
Иерей: Яко подобает Тебе всякая слава, честь и поклонение. Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков.
Ведьма:Яко подобает Тебе всякая слава, честь и поклонение. Бесова Троица, ныне и присно, и во веки веков.

Хор: Аминь.
Ведьма:Нима.
Иерей: Боже вечный, разстоящаяся собравый в соединение, и союз любве положивый им неразрушимый: благословивый Исаака и Ревекку, и наследники я Твоего обетования показавый: Сам благослови и рабы Твоя сия (их имена) наставляя я на всякое дело благое. Яко Милостивый и Человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков, аминь.
Ведьма:Абара великий Бес, разстоящаяся собравый в соединение, и союз любве ебли сладостный положивый им неразрушимый: благословивый Ефимию и Родиона, и наследники я Твоего обетования показавый: Сам благослови и рабы Твоя сия (их имена) наставляя я на всякое дело бесоугодныя. Яко Озорной и Лихой  Абара Бес еси, и Тебе славу возсылаем, Абара, да Дьявольская Троица, ныне и присно, и во веки веков,нима.
Хор: Аминь.
Ведьма:Нима
Иерей: Мир всем
Ведьма:Мир сладостный всем
Хор: И духови твоему.
Ведьма:И духови и телесам твоим
Иерей: Главы ваша Господеви приклоните
Ведьма:Главы ваши овец да баранов преклоните да мне ведьме (имя) подсобите
Хор: Тебе Господи
Ведьма:Тебе Абара
Иерей: Господи Боже наш, от язык предобручивый Церковь деву чистую, благослови обручение сие, и соедини, и сохрани рабы Твоя сия в мире и единомыслии. Тебе бо подобает всякая слава, честь и поклонение, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков. Аминь
Ведьма:Сатана наш, от язык сладострастный Церковь Чорен Приход девку похотливую  , подсоби обручение сие, и соедини, и сохрани слуги Твоя сия в сладости и наслаждениях. Тебе Абара подобает всякая слава, замол черен и грешных душ во подношениеДьявольской Троице, ныне и присно, и во веки веков.Нима,
Теперь священник берет перстни и дает мужу златый, а серебряный жене, говоря: «Обручается раб Божий (имя) рабе Божией (имя), во имя Отца, и Сына, и Святаго Духа, аминь».
Теперь ведьма берет перстни и говоря: «Обручается Слуга Сатаны (имя) Слуге Сатаны (имя), во имя Диавольской Троицы, нима.

Затем здесь говорится: «И егда речет на едином коемждо трижды, творит крест перевернутый перстнем на главах их: и налагает я на десных их перстах. Таже изменяет перстни новоневестных восприемник». Невеста получает перстень жениха, а жених — перстень невесты. Раньше полагалось на этих перстнях писать имена, так что на руке у мужа был перстень с именем жены, а на руке у жены перстень с именем мужа.

Иерей: Господу помолимся.
Ведьма:Абаре помолимся

Господи Боже наш, отроку Патриарха Авраама сшествовавый в средоречии, посылая уневестити господину его Исааку жену, и ходатайством водоношения обручити Ревекку открывый: сам Благослови обручение рабов твоих, сего (имярек), и сея (имярек), и утверди еже у них глаголанное слово: утверди я еже от тебе святым соединением: ты бо из начала создал еси мужеский пол и женский, и от тебе сочетавается мужу жена, в помощь и в восприятие рода человеча. Сам убо Господи Боже наш, пославый истину в наследие твое, и обетование твое на рабы твоя отцы наша, в коемждо роде и роде избранныя твоя: призри на раба твоего (имярек), и на рабу твою (имярек), и утверди обручение их в вере и единомыслии, и истине, и любви. Ты бо Господи показал еси датися обручению и утверждатися во всем. Перстнем дадеся власть Иосифу во Египте: перстнем прославися Даниил во стране Вавилонстей: перстнем явися истина Фамары: перстнем отец наш Небесный щедр бысть на Сына своего: дадите бо, глаголет, перстень на десницу его, и заклавше тельца упитаннаго, ядше возвеселимся. сама десница твоя Господи, Моисеа вооружи в чермнем мори: словом бо твоим истинным Небеса утвердишася и земля основася, и десница раб твоих Благословится словом твоим державным, и мышцею твоею высокою. сам убо и ныне Владыко, благослови перстней положение сие Благословением Небесным: и ангел твой да предыдет пред ними вся дни живота их. Яко ты еси Благословляяй и освящаяй всяческая: и тебе славу возсылаем, отцу, и Сыну, и святому Духу, ныне и присно, и во веки веков, аминь.
Ведьма: Абара наш, еретницам да еретникам сшествовавый в России, посылая уневестити чорен Род Ефимии жену, и обручити Ефимии открывый: сам Подсоби обручение слуг твоих, сего (имярек), и сея (имярек), и утверди еже у них глаголанное слово: утверди я еже от тебе чорным соединением: ты Сатана из начала возжег похотию мужеский пол и женский, и от тебе сочетавается мужу жена, в усладу совместну и в восприятие чорна родаведьмовского. Сам Сатана наш, пославый истину в наследие твое, и обетование твое на слуг твоя отцы наша, в коемждо роде и роде избранныя твоя черносвятицы: призри на слугу твоего (имярек), и на слугу твою (имярек), и утверди обручение их в вере чорной  и единомыслии, и истине, и любви похотной. Ты бо Сатана показал еси датися обручению и утверждатися во всем. Перстнем дадеся власть ведьме Аглае: перстнем прославися Сладострата Черносвятица перстнем явися истина: перстнем отец наш Сатана щедр на Антихриста своего: дадите, глаголет, перстень на десницу его, и заклавше петуха черного да курь чорну  упитаннаго, ядше возвеселимся. сама длань твоя Сатана, черносвятиц вооружи в чермнем мори: словом бо твоим истинным Адовы пучины утвердишася и земля основася, и  слуг твоих возвеселятся словом твоим державным, и мышцею твоею высокою. сам убо и ныне Владыко Ада, благослови перстней положение сие Венчанием Чорным Дьявольским : и бес похотной твой да предыдет пред ними вся дни живота их. Яко ты еси обручай и сотворяй утех всяческая: и тебе славу возсылаем, Абара, Дьявольской Троице, ныне и присно, и во веки веков,Нима.
Хор: аминь
Ведьма: Нима
Диакон: Помилуй нас, Боже, по велицей милости Твоей, молим Ти ся, услыши и помилуй.
.Ведьма:Абара бес Лихой, подсоби
Хор: Господи, помилуй (трижды).
Ведьма:Абара подсоби
Диакон: Еще молимся о Великом Господине и Отце нашем Святейшем Патриархе Алексии, и о Господине нашем Преосвященнейшем (имя рек правящего епископа), и всей во Христе братии нашей.
Ведьма:Еще молимся о Сатане  Отце нашем и ведьмах коронованных да о невестах диаволу обещанных да о черносвятцах полубесах да о чернознатах и всей во Сатане братии нашей.
Хор: Господи, помилуй (трижды).
Ведьма:Абара подсоби
Диакон: Еще молимся о Богохранимей стране нашей, властех и воинстве ея, да тихое и безмолвное житие поживем во всяком благочестии и чистоте.
Ведьма:Еще молимся о Черных Приходах стране нашей, чернознатах лютых и воинстве ея, да лихое и сладостное житие поживем во всяком усладах и наслаждениях.

Хор: Господи, помилуй (трижды).
Ведьма:Абара подсоби(трижды)
Диакон: Еще молимся о братиях наших, священницех, священномонасех и всем во Христе братстве нашем. Хор: Господи, помилуй (трижды).
ВедьмаЕще молимся о братиях и сестрах наших, черносвятицах да ключников , и всем во Сатане братстве нашем. Абара подсоби
Диакон: Еще молимся о рабех Божиих (имярек), и (имярек), обручающихся друг другу.
Лик: Господи помилуй, трижды.
Ведьма: Еще молимся о новых Слугах Сатаны черен Род зачинающих (имярек), и (имярек), обручающихся друг другу. Лик: Абара подсоби (3 раза)
Еще молимся за всю братию, за вся православныя христианы:
Ведьма Еще молимся за всю братию, за вся люты да лихи чернознаты :

Хор: Господи, помилуй (трижды). Абара подсоби (3 раза)

Ведьма Абара подсоби
Священник: Яко милостив и Человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне, и присно, и во веки веков.
Хор: Аминь.
Ведьма Яко суров и справедлив Отец наш Сатана и ликом страшен и овец да баранов люто ненавистник еси, Тебе Славу возсылаем ныне и присно и во веки веков Нима

Чин Венчания

После отпуста чина обручения следует последование венчания. «Аще убо хотят в тожде время венчатися, входят во храм со свещами возжженными, предыдуще священнику с кадильницею, и поющу псалом 127.
Иерей: Блажени вси боящиися Господа, ходящии в путех его. Труды плодов твоих снеси. Блажен еси, и добро тебе будет. Жена твоя яко лоза плодовита, во странах дому твоего. Сынове твои яко новосаждения маслична, окрест трапезы твоея. Се тако Благословится человек бояйся Господа. Благословит тя Господь от сиона, и узриши благая Иерусалима вся дни живота твоего. И узриши сыны сынов твоих: мир на Израиля.
ВедьмаБлаго и ум  вси славящие Абару , ходящии в путех его. Труды плодов твоих снеси. Богат  еси, и злато тебе будет. Жена твоя яко коза плодовита, во странах дому твоего. Сынове твои яко новосаждения маслична, окрест трапезы твоея. Се тако чернознат славь Абару . Богатство тя Абара и узриши богатую Россию вся дни живота твоего. И узриши сыны сынов твоих чернознатов : услада и богатство на дом твой .
Хор на каждый стих: Слава Тебе Боже наш, слава Тебе.
ВедьмаСлава Абаре, слава Тебе.
Поется псалом, вернее, его читает обычно священник после слов «Слава Тебе Боже наш, слава Тебе». Но здесь есть еще примечание: «Посем глаголет иерей поучительное слово, сказуя им (то есть жениху и невесте), что есть супружества тайна: и како в супружестве богоугодно и честно жительствовати имут. По скончании же слова, воспрошает иерей жениха, глаголя…»
После такой проповеди священник должен спросить жениха: «Имаши ли (имя), произволение благое и непринужденное, и крепкую мысль, пояти себе в жену сию (имя), юже зде пред тобою видиши». И жених отвечает: «Имам, честный отче». И священник дальше спрашивает: «Не обещался ли еси иной невесте». И жених отвечает: «Не обещахся, честный отче».
«Имаши ли (имя), произволение благое и непринужденное, и крепкую мысль, пояти себе в жену сию (имя), юже зде пред тобою видиши». И жених отвечает:Ведьма«Не обещался а коль на другую глянет помрет бес задавит Абара приберет, скружит да изведет. ». И священник дальше спрашивает: «Не обещался ли еси иной невесте». И жених Ведьма отвечает: «Не обещался а коль на другую глянет помрет бес задавит Абара приберет, скружит да изведет.».

Потом такой же вопрос обращен к невесте: «Имаши ли произволение благое и непринужденное, и твердую мысль, пояти себе в мужи сего (имя), егоже пред тобою зде видиши» и «Не обещалася ли еси иному мужу».Ведьма
"Не обещалась а коль глянет на другого да изменит похотно отдавшись то вмиг помрет да во адову пучину сойдет."
Таже глаголет диакон: Благослови владыко.
Ведьма Абара подсоби
Священник: Благословенно Царство Отца и Сына и Святаго Духа ныне и присно и во веки веков, аминь
Ведьма Царство Черной Троицы во славу, ныне и присно и во веки веков нима

Лик: Аминь
Ведьма Нима
Господу помолимся
ведьма: Абаре помолимся
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма Абара подсоби
Диакон: О свышнем мире и спасении душ наших Господу помолимся.

Ведьма О черном царстве и свержении упырины помолимся.
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма Абара подсоби
Диакон: О мире всего мира, благостоянии Святых Божиих Церквей и соединении всех Господу помолимся.
Ведьма О Черных приходах , благостоянии Черных Приходов и соединении всех Сатане помолимся.

Хор: Господи, помилуй.
Ведьма Абара подсоби
Диакон: О святем храме сем и с верою, благоговением и страхом Божиим входящих в онь Господу помолимся.
Ведьма О черном приходе сем помолимся, с почтением ко Сатане и чернознатам.
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма Абара подсоби
Диакон: О Великом Господине и Отце нашем Святейшем Патриархе Алексии, о Господине нашем Преосвященнейшем митрополите (или: архиепископе, или: епископе) (имя рек), честнем пресвитерстве, во Христе диаконстве, о всем причте и людех Господу помолимся.
Ведьма Еще молимся о Сатане  Отце нашем и ведьмах коронованных да о невестах диаволу обещанных да о черносвятцах полубесах да о чернознатах и всей во Сатане братии нашей.
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма Абара подсоби
Диакон: О Богохранимей стране нашей, властех и воинстве ея Господу помолимся.
Ведьма О Покровительстве Велигора помолимся
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма Абара подсоби
Диакон: О граде сем (или: веси сей; если в монастыре, то: о святей обители сей), всяком граде, стране и верою живущих в них Господу помолимся.
Ведьма О черном приходе сим помолимся
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма Абара подсоби
Диакон: О рабе Божием (имя жениха) и рабе Божией (имя невесты), ныне обручающихся друг другу, и о спасении их, Господу помолимся.
Ведьма : Еще молимся о новых Слугах Сатаны черен Род зачинающих (имярек), и (имярек), обручающихся друг другу. Лик: Абара подсоби (3 раза)

Хор: Господи, помилуй. 
Ведьма Абара подсоби

Диакон:О еже подати сим чадам в приятие рода, и всем яже ко спасению прошением, Господу помолимся.
Ведьма О еже подати сим чадам в приятие черного рода, и всем яже ко служению прошением, Абаре помолимся
Хор: Господи, помилуй. Абара подсоби
Диакон:О еже низпослатися им любви совершенней, мирней, и помощи, Господу помолимся.
Ведьма : О еже низпослатися им любви похотной да ещенощной и покровительстве Чорном , Сатане помолимся.

Хор: Господи, помилуй.
Ведьма: Абара подсоби
Диакон:О еже сохранитися им в единомыслии и твердой вере, Господу помолимся.
еже сохранитися им в единомыслии и твердой чорной вере, Сатане помолимся
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма: Абара помилуй
Диакон:О еже благословитися им в непорочном жительстве, Господу помолимся
Ведьма: о еже благословитися им всладостной еженощной еб.е , Абаре помолимся
Хор: Господи, помилуй.
Ведьма Абара подсоби
Диакон: Пресвятую, Пречистую, Преблагословенную, Славную Владычицу нашу Богородицу и Приснодеву Марию, со всеми святыми помянувше, сами себе и друг друга, и весь живот наш (всю жизнь нашу) Христу Богу предадим.
Ведьма:  Иродиану Чертородицу, Славную Владычицу нашу Чертородицу и Антихриста зачавшая, со всеми бесами помянувше, сами себе и друг друга, и весь живот наш (всю жизнь нашу) Сатане предадим.
Хор: Тебе, Господи.
Ведьма:  Тебе Абара
Иерей: Яко подобает Тебе всякая слава, честь и поклонение. Отцу, и Сыну, и Святому Духу, ныне и присно, и во веки веков.
Ведьма:  Яко подобает Тебе всякая слава, молитовки и прошение . Диавольской  Троице, ныне и присно, и во веки веков.

Хор: Аминь.
Ведьма:  Нима
Иерей: Боже Пречистый, и всея твари содетелю, ребро праотца Адама за Твое человеколюбие в жену преобразивый и благословивый я, и рекий: раститеся и множитеся, и обладайте землею, и обою ею един уд показавый сопряжением: сего бо ради оставит человек отца своего и матерь, и прилепится жене своей, и будет два в плоть едину: и яже Бог спряже, человек да не разлучает. Иже раба Твоего Авраама благословивый и разверзый ложесна Саррина, и отца множества языков сотворивый: иже Исаака Ревекке даровавый, и рождество ея благословивый: иже Иакова Рахили сочетавый, и из него дванадесять патриархов показавый: иже Иосифа и … спрягий, плод детотворения им, Ефрема и Манассию даровавый: иже Захарию и Елисавете приемый, и Предтечи рождение им показавый: иже от корня Иессеева по плоти израстивый Приснодеву, и из Нея воплотивыйся, и родивыйся во спасение рода человеческаго, иже за неизреченный Твой дар и многую Благость, пришедый в Кану Галилейскую, и тамошний брак Благословивый: да явиши, яко Твоя воля есть законное супружество, и еже из него чадотворение. Сам Владыко пресвятый, приими моление нас рабов твоих, якоже тамо, и зде пришед невидимым твоим предстательством, Благослови брак сей, и подаждь рабом твоим сим, имярек, и имярек, живот мирен, долгоденствие, целомудрие, друг ко другу любовь в союзе мира, семя долгожизненное, о чадех Благодать, неувядаемый славы венец. Сподоби я видети чада чадов, ложе ею ненаветно соблюди, и даждь има от росы Небесныя свыше, и от тука земнаго: исполни домы их пшеницы, вина и елеа и всякия благостыни, да преподают и требующим, даруя купно и сущим с нима вся яже ко Спасению прошения. Яко Бог милости, и щедрот, и человеколюбия еси, и Тебе славу возсылаем, со безначальным Твоим Отцем, и Пресвятым, и Благим, и животворящим Твоим Духом, ныне и присно, и во веки веков.
Ведьма:
Сатана Отец наш, и всея твари отец , ребро праотца Адама за Твое искушение змием Евы в жену на блуд столкнувший и соблазнивший я, и рекий: раститеся и множитеся, и обладайте землею, и обою ею един уд показавый сопряжением: сего Сатаны ради оставит Род человека  отца своего и матерь, и прилепится жене своей, и будет два в плоть едину: и яже Сатана спряже, Род Чорен зачинает, от Рода человече отлучает, человек да не разлучает. Иже слуга Твоего Родион благословивый и разверзый ложесна Ефимия , и отца множества черный род сотворивый: иже чернознат чернознатке даровавый, и рождество и ебля  ея благословивый: иже чернознату чернознатку сочетавый, и из него тринадцать чернознатов показавый: иже черносвятица и … спрягий, плод детотворения им, Ефремия  и Родьке Лютому даровавый: иже чернознатом и чернознатке приемый, и Антихрист рождение им показавый: иже от корня Иессеева по плоти израстивый Приснодевку блудницу , и из нея воплотивыйся, и родивыйся во погибель рода человеческаго упырина , иже за неизреченный Твой дар Чорен и многую Благость, пришедый вЧерен приход , и тамошний бракСотворивши : да явиши, яко Твоя воля есть законное чорно супружество, и еже из него чорно чадотворение. Сам ВладыкоСатана , приими моление нас слуг твоих, якоже тамо, и зде пришед невидимым твоим предстательством, Соедини брак сей, и подаждь слугам твоим сим, имярек, и имярек, живот похотен , долгоденствие, налаждение , друг ко другу любовьпохотну , семя долгожизненное чорно , о чадех ум, неувядаемый славы Чернозната венец. Сподоби я видети чада чадов, ложе ею ебливо еженощно  соблюди, и даждь има от семя Адова окаянно , и от тука земнаго: исполни домы их пшеницы, вина и елеа и всякия благостыни,злата,  да преподают и требующим, даруя купно и сущим с нима вся яже ко Воцарению Сатаны Отца Небеснаго прошения. Яко Сатаны покровительство и щедрот, и черносвятцы вольготно место во аду  еси, и Тебе славу возсылаем, со безначальным ТвоимСатане , иЧерносвятцам , и Ключникам , ныне и присно, и во веки веков.
Хор: Аминь.
Ведьма:  Нима
Диакон: Господу помолимся.
Ведьма:  Абаре помолимся
Хор: Господи помилуй.
Ведьма:  Абара подсоби
Иерей: Благословен еси Господи Боже наш, иже тайнаго и чистаго брака Священнодействителю, и телеснаго Законоположителю, нетления Хранителю, житейских благий Строителю: сам и ныне Владыко, в начале создавый человека, и положивый его яко царя твари, и рекий: не добро быти человеку единому на земли, сотворим ему помощника по нему: и взем едино от ребр его, создал еси жену, юже видев Адам, рече: сия ныне кость от костей моих, и плоть от плоти моея: сия наречется жена, яко от мужа своего взята бысть сия. Сего ради оставит человек отца своего и матерь, и прилепится жене своей, и будета два в плоть едину: и яже Бог сопряже, человек да не разлучает. сам и ныне Владыко Господи Боже наш, низпосли Благодать твою Небесную на рабы твоя сия, имярек, имярек: и даждь рабе сей во всем повиноватися мужу, и рабу твоему сему быти во главу жены, яко да поживут по воли твоей.

Ведьма: Велик еси Абара Бес наш, иже тайнаго и похотного бракаЧерное Венчание, и телеснаго Законоположителю похотного , нетления Хранителю, житейских фарта Строителю: сам и ныне Владыко, в началеискусивший Еву , и низвергнувший со рая Адама о яко царя твари, и рекий: не добро быти человеку единому на земли, искусившим ему помощника по нему: и искусивши на любопытство и непослушание да прелюбодеяние да плотско любование жену, юже видев Адам, рече: сия ныне кость от костей моих, и плоть от плоти моея: сия наречется жена, яко от мужа своего взята бысть сия. Сего ради оставит человек отца своего и матерь, и прилепится жене своей, и будета два в плоть едину: и яже Сатана похотию да стриастию диавольской сопряже, человек да не разлучает. сам и ныне Сатана наш, низпосли Силу твою нановый чорен род  слуги новыя твоя сия, имярек, имярек: и даждь слуге сей во всем повиноватися мужу, и слуге твоему сему быти во главу жены, яко да поживут по воли твоей.

Благослови я Господи Боже наш, якоже благословил еси Авраама и Сарру:
                                                                                                             Ведьма:   Ефимию и Родиона
Благослови я Господи Боже наш, якоже Благословил еси Исаака и Ревекку:
                                                                                                              Ведьма:     Александра и Розу
Благослови я Господи Боже наш, якоже благословил еси Иакова, и вся патриархи:
Благослови я Господи Боже наш, якоже благословил еси Ведьма:  Дмитрия и Елену:
Благослови я Господи Боже наш, якоже Благословил еси Ведьма:   Алексея и Нину:
Благослови я Господи Боже наш, якоже Благословил еси Иоакима и Анну:
Благослови я Господи Боже наш, якоже Благословил еси Захарию и Елисавет.
Сохрани я Господи Боже наш, якоже сохранил еси Ноя в ковчезе:
Ведьма:  Даруй блага  Сатана наш, якоже сохранил Каина Кровь в ковчезе:

сохрани я Господи Боже наш, якоже сохранил еси Иону во чреве китове.
Ведьма:  Даруй блага  Сатана наш, якоже сохранил Каина Кровь в ковчезе:
Сохрани я Господи Боже наш, якоже сохранил еси святыя три отроки от огня, низпославый им росу с Небесе: и да приидет на ня радость оная, юже имяше Блаженная елена, егда обрете честный Крест.
Ведьма:  сохран Даруй блага  Сатана наш, якоже ил еси чернознаты три отроки от огня, низпославый им очи адовы : и да приидет на ня радость оная, юже имяшеЧерносвятица , егда обрете Перевернутый Крест.

Помяни я Господи Боже наш, якоже помянул еси Еноха, Сима, Илию.
Ведьма:  Помяни я Сатана
Помяни я Господи Боже наш, якоже помянул еси святыя твоя четыредесять мученики, низпославый им
с Небесе венцы.
Ведьма:   Помяни я Сатана
даруй ключи знания
Помяни Боже и воспитавшия их родители: зане молитвы родителей утверждают основания домов. Помяни Господи Боже наш, рабы твоя уневестившияся, сшедшияся в радость сию.
Ведьма: Сатана отметь родители и воспитавшия их родители: зане чорны молитвы родителей утверждают основания чорных домов.Отметь Сатана , слуги твоя уневестившияся, сшедшияся в радость сию.

Помяни Господи Боже наш раба твоего, имярек, и рабу твою, имярек, и Благослови я. Даждь им
Ведьма:  Помяни я Сатана
слуг твоих имя и имя и даруй им жисть похотну
плод чрева, доброчадие, единомыслие душ и телес: возвыси я яко кедры ливанския, яко лозу Благорозгную. Даруй им семя класяно, да всякое самодовольство имуще, изобилуют на всякое дело Благое, и тебе Благоугодное: и да узрят сыны сынов своих, яко новосаждения масличная окрест трапезы их: и Благоугодивше пред тобою, возсияют яко светила на Небеси, в тебе Господе нашем. с тобою же слава, держава, честь и поклонение, безначальному твоему отцу, и животворящему твоему Духу, ныне и присно, и во веки веков.
Лик: Аминь.
Ведьма:   плод чрева чорен да лют знанием , злость да ум , единомыслие душ и телес: возвыси я яко кедры сибирския,. Даруй им семя чорно , да всякое самодовольство имуще, изобилуют на всякое дело Бесоугодное , и тебе Бесоугодное  : и да узрят сыны сынов своих, яко новосаждения масличная окрест трапезы их: и   Бесоугодное  пред тобою, возсияют яко светила Ада , в тебе Сатане нашем. с тобою же слава, держава, сила истрашно могущество, ныне и присно, и во веки веков Нима.
Лик: Аминь.
Ведьма: Нима
Диакон: Господу помолимся.
Ведьма: Абаре помолимся
Лик: Господи помилуй.
Ведьма:  Абара подсоби
И паки Священник молитву сию глаголет велегласно:
Боже святый, создавый от персти человека, и от ребра его возсоздавый жену, и спрягий ему помощника по нему, за еже тако годно бысть твоему величеству, не единому быти человеку на земли: сам и ныне Владыко, низпосли руку твою от святаго жилища твоего, и сочетай раба твоего сего, имярек, и рабу твою сию, имярек, зане от тебе сочетавается мужу жена. сопрязи я в единомудрии, венчай я в плоть едину, даруй има плод чрева, Благочадия восприятие.
Ведьма: Сатана Князь велик чорен, соблазнивший Еву  от ребра Адама  жену, и спрягий ему помощника по нему, за еже тако годно бысть твоему величеству, не единому быти человеку на земли: сам и ныне Владыко Сатана , низпосли руку твою от Черного Прихода твоего, и сочетай слугу твоего сего, имярек, и слугу твою сию, имярек, зане от тебе сочетавается мужу жена. сопрязи я в единомудрии чорном , венчай я в плоть едину, даруй има плод чрева чернознатов род , Чернозната восприятие.
Яко твоя держава, и твое есть Царство, и сила, и слава, отца, и Сына, и святаго Духа, ныне и присно, и во веки веков.
Яко твоя держава, и твое есть Царство земное и Адово , и сила, и слава, Черной Троицы, ныне и присно, и во веки веков.

2

Лик: Аминь.
Ведьма:   Нима
После второй и третьей молитвы совершается само венчание.

Выносятся венцы, и священник возлагает сначала венец на главу жениха, говоря: «Венчается раб Божий (имя) рабе Божией (имя) во имя Отца, и Сына, и Святаго Духа, аминь».
Ведьма: Венчается слуга Сатаны имя слуге Сатаны имя во имя Черной Троицы Нима
Затем возлагает венец на невесту с аналогичными словами.
Венчается слуга Сатаны имя слуге Сатаны имя во имя Черной Троицы Нима

Затем благословляет их трижды, говоря: «Господи Боже наш, славою и честию венчай я».
Ведьма: Абара Бес Лихой похотию и плодовитостию чорной венчай я

Обычно бывает так: священник говорит эти слова, воздевая руки, обращаясь к алтарю, потом поворачивается и благословляет брачующихся.
После этого сразу же возглашается прокимен: «Положил еси на главах их венцы, от камений честных, живота просиши у Тебе, и дал еси им».
Ведьма:   «Положил еси на главах их венцы, от камений адовых , похотной сладкой жизти просиши у Тебе, и дал еси им».

И читается Апостол к Ефесянам, который и мужья и жены должны очень хорошо знать.
Братие Благодаряще всегда о всех, о имени Господа нашего Иисуса Христа, Богу и отцу: Повинующеся друг другу в страсе Божии. Жены своим мужем повинуйтеся, якоже Господу: зане муж глава есть жены, якоже и Христос глава Церкве, и той есть Спаситель тела. Но якоже Церковь повинуется Христу, такожде и жены своим мужем во всем. Мужие, любите своя жены, якоже и Христос возлюби Церковь, и себе предаде за ню: Да освятит ю, очистив банею водною в глаголе. Да представит ю себе славну Церковь, не имущу скверны, или порока, или нечто от таковых: но да есть свята и непорочна. Тако должни суть мужие любити своя жены, яко своя телеса: любяй бо свою жену, себе самаго любит. Никтоже бо когда свою плоть возненавиде, но питает и греет ю, якоже и Господь Церковь: зане уди есмы тела его, от плоти его, и от костей его. Сего ради оставит человек
отца своего и матерь, и прилепится к жене своей, и будета два в плоть едину: Тайна сия велика есть: аз же глаголю во Христа, и во Церковь. Обаче и вы по единому, кийждо свою жену сице да любит, якоже и себе: а жена да боится своего мужа.
Аллилуиа.
Ведьма: Братие Благодаряще всегда о всех, о имениСатаны , Повинующеся друг другу в страсте Адовом . Жены своим мужем повинуйтеся, якоже Сатане : зане муж глава есть жены, якоже и Абара главаЧерному Приходу , и той есть Губитель духа . Но якоже Черна Церковь повинуетсяАбаре , такожде и жены своим мужем во всем. Мужие, любите похотно  своя жены, якоже и упырина возлюби церковь, и себе предаде за ню: Да освятит ю, очистив банею черною водною в глаголе. Да представит ю себе славнуЧерен Приход , имущу многия греховны  скверны, или порока, или много от таковых: но да естьгрешна и порочна . Тако должни суть мужие любити похотию порочно лобызавши бесстыдно ласкавши  своя жены, яко своя телеса: любяй бо свою жену, себе самаго похотно любит. Никтоже Елизуда бесовица когда свою плоть ласкавши питает и греет ю  якоже и Сатана чорен Приход зане уди есмы тела его, от плоти его, и от костей его. Сего ради оставит человек
отца своего и матерь, и прилепится к жене своей, и будета два в плоть едину: Тайна сия велика есть: аз же глаголю воАбару и Чорен Приход и черно похотно зачатие . Обаче и вы по единому, кийждо свою жену сице да любит, якоже и себе: а жена да боится своего мужа.
Нима

Стих: Ты Господи сохраниши ны и соблюдеши ны от рода сего, и во век.
Ведьма:  Абара подсоби во всея жизцы чернознатицы
Диакон: Премудрость, прости, услышим святаяго Евангелия чтение.
Ведьма: Премудрость прими принявшим чорну книгу во леву руку чтение чорно
Евангелие от иоанна, зачало 6.
Во время оно, брак бысть в Кане Галилейстей, и бе Мати Иисусова ту. Зван же бысть Иисус и ученицы его на брак. И не доставшу вину, глагола Мати Иисусова к нему: вина не имут. Глагола ей Иисус: что есть мне и тебе, жено? не у прииде час мой. Глагола Мати его слугам: еже аще глаголет вам, сотворите. Беху же ту водоносы каменни шесть, лежаще по очищению иудейску, вместящия по двемаили трием мерам. Глагола им Иисус: наполните водоносы воды. и наполниша их до верха. И глагола им: почерпите ныне, и принесите архитриклинови. и принесоша. Якоже вкуси архитриклин вина бывшаго от воды, [и не ведяше откуду есть: слуги же ведяху почерпшии воду: ] пригласи жениха архитриклин, И глагола ему: всяк человек прежде доброе вино полагает, и егда упиются, тогда хуждшее: ты же соблюл еси доброе вино доселе. Се сотвори начаток знамением Иисус в кане галилейстей, и яви славу свою, и вероваша в него ученицы его.
Диакон: Рцем вси от всея души и от всего помышления нашего рцем.
Ведьма: Во время оно, брак бысть в Кане Галилейстей, и бе потаскуху обыкновенну упырину ту. Зван же бысть иисус упырина и ученицы его на брак. И не доставшу вину, глагола потаскуха упыринова исусова к нему: вина не имут. Глагола ей упырина : что есть мне и тебе, жено? не у прииде час мой. Глагола потаскуха его слугам: еже аще глаголет вам, сотворите. Беху же ту водоносы каменни шесть, лежаще по очищению иудейску, вместящия по двемаили трием мерам. Глагола имупырина : наполните водоносы воды. и наполниша их до верха. И глагола им: почерпите ныне, и принесите архитриклинови. и принесоша. Якоже вкуси архитриклин вина бывшаго от воды, [и не ведяше откуду есть: слуги же ведяху почерпшии воду: ] пригласи жениха архитриклин, И глагола ему: всяк человек прежде доброе вино полагает, и егда упиются, тогда хуждшее: ты же соблюл еси доброе вино доселе. Се сотвори начаток знамением упырина  иисус в кане галилейстей, и яви славу свою, и вероваша в него ученицы его.
Рцем вси от всея чорной души души и от всего помышления нашего Сатане рцем.

И далее сугубая ектенья.

Священник молитву сию:
Господи Боже наш, во Спасительном Твоем смотрении, сподобивый в кане галилейстей, честный показати брак твоим пришествием, Сам ныне рабы твоя, имярек, и имярек яже Благоволил еси сочетаватися друг другу, в мире и единомыслии сохрани: честный их брак покажи, нескверное их ложе соблюди, непорочное их сожительство пребывати Благоволи, и сподоби я в старости маститей достигнути, чистым сердцем делающя заповеди твоя.
Ведьма: Сатана Отец Наш в надзидательном Твоем смотрении пречерен свершается брак твоем пришествием. сам ныне Отец Княже Черен Сатана благословил и сочетал имярек и имярек друг другу во сладостной еженощной похоти их сохрани похотно ложе соблюди сожительство благоворли до старости еб..во достигнуто жарким нутром делающим заповеди твоя.
Ты бо еси Бог наш, Бог еже миловати и Спасати, и тебе славу возсылаем, со безначальным твоим Отцем, и Всесвятым, и Благим, и животворящим Твоим Духом, ныне и присно, и во веки веков.
Ведьма:  Ты Сатана Княже Чорен даруй нам силу и чорно знание со Чорной Троицей ныне и присно и во веки веков
Хор: Аминь.
Диакон: Заступи, Спаси, помилуй и сохрани нас Боже, твоею благодатию.
Ведьма:  нима
даруй Силу чорну и блага земные
Хор: Господи помилуй.
Дне всего совершенна, свята, мирна и безгрешна у Господа просим:
Ведьма: 
Даруй блага
Для всего сильна чорна умна и зла у Сатаны просим
Хор: Подай, Господи.
Диакон: Ангела мирна, верна наставника, хранителя душ и телес наших, у Господа просим.
Ведьма:  Даруй Сатана
Беса хитрого да искусителя овец да баранов безтолковых у Сатаны во черно знание и охранником просим
Хор: Подай, Господи.
Диакон: Прощения и оставления грехов и прегрешений наших у Господа просим.
Ведьма: 
Даруй Сатана
<би>Ума да знания да врагов погибели у Сатаны просим
Хор: Подай, Господи.
Диакон: Добрых и полезных душам нашим и мира мирови у Господа просим.
Ведьма: 
Даруй Сатана
Беса хитрого да искусителя овец да баранов безтолковых у Сатаны во черно знание и охранником просим

Хор: Подай, Господи.
Диакон: Прочее время живота нашего в мире и покаянии скончати у Господа просим.
Ведьма: Даруй Сатана
Время живота сладостного да вольготного и места во аду у престола твоего просим
Хор: Подай, Господи.
Ведьма:  Даруй Сатана
Диакон: Христианския кончины живота нашего безболезненны, непостыдны, мирны и добраго ответа на Страшнем судищи Христове просим.
Хор: Подай, Господи.
Ведьма:  Ведьмовской кончины безболезнны да достойному бесов передати чтоб бесов упыревым чтением да поклонами безтолковыми необижати и полубесами стати яко черносвятицы люты просим
Диакон: Соединение веры и причастие Святаго Духа испросивше, сами себе, и друг друга, и весь живот наш, Христу Богу предадим
Хор: Тебе, Господи.
Ведьма:  Соединение знаний да ума да Духа Чорно Знание что сошествие Духа Чорна  на Черносвятицу Ефимию сошедше испросившие сами себе и друг друга и весь живот наш Сатане предадим.

Священник возглашает:И сподоби нас Владыко, со дерзновением неосужденно смети призывати тебе Небеснаго Бога отца, и глаголати:
Собравшиеся поют “Отче наш”.отче наш задом наперед читать)
Ведьма: и Сатана Княже чорен сподоби нас со дерзновением и гордостию призывати тебе и глаголити:Даруй Сатана
Священник возглашает:

Иерей: Мир всем.Главы ваша Господеви приклоните.
Ведьма:Богатства вам гордо чорно знание несите не склоняясь
Таже приносится общая чаша, и Благословляет ю Священник, и глаголет молитву сию:
Диакон: Господу помолимся.
Ведьма:Абаре помолимся
Иерей: Боже, вся сотворивый крепостию твоею, и утвердивый вселенную, и украсивый венец всех сотворенных от тебе, и чашу общую сию подаваяй сочетавающимся ко общению брака, благослови благословением Духовным. Яко Благословися Твое Имя, и прославися Твое Царство ныне и присно и во веки веков
Лик: Аминь.
После того как молодые в знак того, что они будут пить общую чашу и радостей, и скорбей жизни, трижды отпивают из общей чаши

Ведьмина молитву сию:
Сатана наш, во Черном Твоем разумении, силен показати брак чорен твоим пришествием, Сам ныне слуги твоя, имярек, и имярек яже Благоволил еси сочетаватися друг другу, в любви похотной и единомыслии сохрани: честный их чорен брак покажи, похотно их ложе соблюди, порочное их сожительство пребывати Благоволи, и сподоби я в старости маститей достигнути, знающим да сильным делающя заповеди твоя.
Ты Сатана еси Князь Чорен наш, Сатана ежезнания даровати , и тебе славу возсылаем, соЧерной Троицей, ныне и присно, и во веки веков.
Хор Аминь
:Нима.
Диакон: Заступи, Спаси, помилуй и сохрани нас Боже, твоею благодатию.
Ведьма : Заступи, Сатана , укрой и надели нас Княже чорен , твоею Силою да мудростью.

Хор: Господи помилуй.
Ведьма: Абара подсоби
Дне всего совершенна, свята, мирна и безгрешна у Господа просим:
Хор: Подай, Господи.
Ведьма: для всего похотна и развратна и черно у Абары просим:
надели Абара
Диакон: Ангела мирна, верна наставника, хранителя душ и телес наших, у Господа просим.
Хор: Подай, Господи.
Ведьма :Бес хитер да лют , верна наставника, губителя душ и телесовец да баранов безтолковых , у Сатаны просим.
Абара подсоби
Диакон: Прощения и оставления грехов и прегрешений наших у Господа просим.
Хор: Подай, Господи.
Ведьма : Грехов сладостных и вольготно место во аду у Сатаны просим.
Абара подсоби
Диакон: Добрых и полезных душам нашим и мира мирови у Господа просим.
Сильным да лютым чернознатам место вольготно просим у Сатаны
Хор: Подай, Господи.
Абара подсоби

Диакон: Прочее время живота нашего в мире и покаянии скончати у Господа просим.
Ведьма: время жития земного сладостно просим у Сатаны
Хор: Подай, Господи.
Абара подсоби
Диакон: Христианския кончины живота нашего безболезненны, непостыдны, мирны и добраго ответа на Страшнем судищи Христове просим.
Чернознаты кончина легкая бесов передавшия просим тайное и сильного переемника ответа на суде  страшном и свержение упырины и воцарения Отца Сатаны ждем

Хор: Подай, Господи.
Абара подсоби
Диакон: Соединение веры и причастие Святаго Духа испросивше, сами себе, и друг друга, и весь живот наш, Христу Богу предадим
Соединение верны и чорен дух ключникам снизошедши , и друг друга и весь живот, Сатане предадим.
Хор: Тебе, Господи.
Абара подсоби

Священник возглашает:И сподоби нас Владыко, со дерзновением неосужденно смети призывати тебе Небеснаго Бога отца, и глаголати:
И сподоби Сатана дерзновение неосужденно и ненаказанно Тобою место рядом вольготно и глаголити
Абаре слава,
(отче наш задом наперед читать)
Собравшиеся поют “Отче наш”.
Священник возглашает: Яко твое есть Царство и сила и слава, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков
Слава Сатане и Черной Троице во веки веков
Хор: Аминь
Нима
Иерей: Мир всем.Главы ваша Господеви приклоните.
Сатану почитающие и да не убоявшиеся гордые не склонившиеся
Таже приносится общая чаша, и Благословляет ю Священник, и глаголет молитву сию:
Диакон: Господу помолимся.
Абаре помолимся
Иерей: Боже, вся сотворивый крепостию твоею, и утвердивый вселенную, и украсивый венец всех сотворенных от тебе, и чашу общую сию подаваяй сочетавающимся ко общению брака, благослови благословением Духовным. Яко Благословися Твое Имя, и прославися Твое Царство ныне и присно и во веки веков
Ведьма:Сатана , вся укрепивший крепостию твоею, и  разрушающий вселенную, и черен венец всех  от тебе, и чашу общую сию подаваяй сочетавающимся ко общению брака, надели и снизойди Духом Чорным Яко Чорно Княже Сатана Твое Имя, и прославися Твое Царство Адово  ныне и присно и во веки веков
Лик: Аминь.
Нима
После того как молодые в знак того, что они будут пить общую чашу и радостей, и скорбей жизни, трижды отпивают из общей чаши

3

произносится короткая молитва, а потом священник берет Крест, берет епитрахилью руки жениха и невесты, и начинается очень красивое и торжественное шествие вокруг аналоя с пением тропарей. Первый тропарь: «Исаия ликуй, Дева имет во чреве, и роды сына Еммануила, Бога же и человека, Восток имя Ему: Егоже величающе, Деву ублажаем».
Ведьма: Черносвятцы ликуйте Девка похотна заимеет во чреве и роды чернозната, Западна Сторона имя ему: Его же величающее Девку похотну ублажаем.
Потом поется: «Святии мученицы, добре страдальчествовавшии, и венчавшиися, молитеся ко Господу, помиловатися душам нашим». И последний тропарь: «Слава Тебе Христе Боже, апостолов похвало, мучеников радование, ихже проповедь, Троица Единосущная».
Ведьма:
"Черносвятицы Духом Чорным сполненые несшие знание чорно молитеся ко Сатане место вольготно душам чорным. Слава Тебе Сатана черносвятцев похвало, чернознатов радование ихже черна проповедь богохульна, Черна Троица Единосущая.
Потом священник снимает венцы с молодых и говорит еще две молитвы.
Снимая венец жениха, говорит:
Возвеличися женише якоже Авраам, и благословися якоже Исаак, и умножися якоже Иаков, ходяй в мире, и делаяй в правде заповеди Божия.
Ведьма: Возвеличися женише якожеЕнаха черносвятец , и благословися якожеАвдот , и умножися якожеРодион , ходяй в мире, и делаяй в чорной правде заповеди Сатаны Великого Чорного Княже..

И венец невесты: И ты невесто, возвеличися якоже Сарра, и возвеселися якоже Ревекка, и умножися якоже Рахиль. веселящися о своем муже, хранящи пределы закона, зане тако Благоволи Бог
Ведьма: и то невеста возвеличися яко же Аглая и возвеселися якоже Сладострата и умножися якоже Ефимия,, веселящиеся о своем муже, храняще чорно знание, законе яко так Благоволи Сатана Княже Чорен.
Диакон: Господу помолимся.
Абаре помолимся
Лик: Господи помилуй.
Абара сотвори
Священник молитву:
Боже Боже наш, пришедый в Кану Галилейскую, и тамошний брак благословивый, благослови и рабы твоя сия, твоим промыслом ко общению брака сочетавшияся: благослови их входы и исходы, умножи во благих живот их: восприими венцы их в Царствии твоем, нескверны, и непорочны, и ненаветны соблюдаяй, во веки веков.
Сатана наш во многия бесах чернознатам да ключникам свой лик явивший благослови и слуги новыя твои еся, твоим промыслом ко общнию брака сочетавшимся благослови их входы и исходы умножи во богатстве живот их восприими венцы их во Черном Царствии Твоем    скверны и порочны и посты черны соблюдай во веки веков, Нима.
Лик: Аминь.
Священник: Мир всем.
Ведьма: Сила Всем
Главы ваша Господеви приклоните.
Ведьма: да не убоитесь и не склонитесь
Последняя молитва очень важная, она говорится лицом не к алтарю, а к брачующимся:
«Отец, Сын, и Святый Дух, Всесвятая и Единосущная, и Живоначальная Троица, едино Божество и Царство, да благословит вас, и да подаст вам долгожитие, благочадие, преспевание живота и веры, и да исполнит вас всех сущих на земли благих: да сподобит вас и обещанных благ восприятия, молитвами святыя отцы, и всех святых, аминь».
Сатана Княже Чорен Черна Троица един Ад, да утвердит вас, и да подаст вам долгожитие, черночадие, преспевание живота и веры, и да исполнит вас всех сущих на земли чернознатов: да сподобит вас и обещанных благ восприятия, молитвами черными чернознатов  и всех черносвятцев Нима».

Таже входят, и поздравляют их, и целование друг друга, и бывает от священника совершенный отпуст.
Рекшу диакону: Премудрость.
Лик: Честнейшую херувим:
Отпуст: Иже в Кане Галилейстей пришествием своим честен брак показавый, Христос истинный Бог наш, молитвами пречистыя своея Матере, святых славных и всехвальных апостол, святых Боговенчанных царей и равноапостолов, Константина и Елены, святаго великомученика Прокопиа, и всех святых, помилует и спасет нас, яко Благ и Человеколюбец.
Ведьма: Иже в Кане Галилейстей пришествием своим честен брак показавый, упырина христос овец да баранов безтолковых бог, молитвамипотаскухи , безтолково намалеванных упырей  святых славных и упырин всехвальных апостол, упырей святых боговенчанных потаскунов царей и упырей равноапостолов, Константина и Елены, безтолкового святаго великомученика Прокопиа, и всех упырей святых, да пребудет с нами Сила хулой, бесоугодной, Нима.
Второе кольцо медно девка похотна должна ночью спящему своему полюбовнику одеть так сие черное венчание черное таинство и делается.
Кому читать. Чернознатам, союз пред Сатаной скрепляющим но венчать их ведьма посвященная имянареченная с дозволением на работу должна. Можно венчать бабу глупую что мужик жениться на ней не хочет или девку парню своему ненужную, тогда страсть меж ними будет и род будет новый черный положен так как чорно венчание Сатана делает и жертва за жизнь во сладости похотной должна быть оплачена.
Написано 20.02.2016 год, еретницей Ангелиадой, с божьего попущения с Бесовского веления.

4

Примечание: если венчается венчанием черным не девка, а чернознат и чернознатка, то следует везде, так и говорить: не девка, а чернознатка. не мужик иль парень а чернознат венчается.
Когда к черному венчанию девку простую или парня или мужика простого склоняют да насильничают, их присутствие необязательно.Главное кольцо ночью одеть тому кого привораживают, а заказчику кольцо ведьма одевает, во время венчания.


Вы здесь » ПРАКТИЧЕСКАЯ ЧЕРНАЯ МАГИЯ » Привороты » Черное венчание